Elämä on vieläkin aivan alamäkeä. Suhteeni tulevaisuuteen en usko ollenkaan..Halusin vaan muuttaa yksin omaan ihanaan asuntoon, jos olisi vain varaa :( Jos muuttaisin yksin talouteni romahtaisi täydllisesti joutuisin myymään autonikin pois, jolla olen tottunut menemään jokapaikkaan. Olen täysin riipuvainen autostani. Opintolainan maksuakin joutuisin varmaan lykkäämään. Huonekalujakaan ei varmaan olisi heti varaa ostaa..mut miks mietin rahaa kokoajan?! Ilmeisesti se on mulle iso kysymys sillä saa ostettua kaikkea muuta paitsi onnellisuutta..ja ennen kaikkea haluisin olla onnellinen..hitto vie.

Syöminen on minulle kans iso ongelma...läskit vaan kertyy, vaikka söisin aivan normaalista (ainakin omasta mielestä normaalisti). Ainut dieetti mikä laihduttaa on karppaus..viimeksi ekalla aloitusviikolla lähti yli 4kg!!! Tottakai suurin osa oli nesteitä, mutta ainakin loistava fiilis oli silloin. Karppailin varmaan 3kk välillä repsahtaen ja kiloja lähti ainakin yli 10kg, joka oli mulle jo pirummoinen saavutus. Sitten iski rahapula ja oli pakko maksaa suuriakin laskuja eri jutuista, niin oli pakko siirtyy takas"normi" ruokailuun,kun ei vaan ollut varaa kalliisiin karppiruokiin. Mut nyt seuraavasta tilistä piru vie aloitan taas painon pudotus urakkani!! Liikuntaa en saa näköjään aloitettua milloinkaan..Olis vaan joku, jonka kans menis ulos lenkille tai salille, joka olis samanlaisessa tilanteessa painonpudotuksen kanssa..mut eipä ole :/.